글로벌 보건안전 이슈 Global Health and Safety Issue

TRADEMARK EXPOSITIONDATE:2010.02.06

Dear friends, Around 95.000 passengers already saw our trademark on the Pluna and Aerovip aircraft during the month of January 2010. Since all of them were travelers, which are our genuine and direct target, this is one of the more effective and well-achieved trademark actions. This new Branding action shows the strength and conviction the company is facing its worldwide commercial actions for the current year with, as well as the commitment of the Branding Direction to support and reinforce the working efforts of all of our offices around the world. Cordially,
사이트 이용 중 불편함을 겪으셨나요?
어시스트카드는 고객님의 의견에 늘 귀를 기울이고 있습니다.
소중한 의견을 보내주시면 검토하여 반영하도록 하겠습니다.
  • 01. 문제가 발생했습니까? 어떤 문제입니까?
  • 02. 어떤 페이지에서 발생한 문제입니까?
  • 03. 문제 사항의 자세한 내용 및 홈페이지 이용 시 불편하거나 개선되었으면 하는 사항을 알려주세요.
    가입 문의는 1:1문의를 이용해주시기 바랍니다.
loading